Παρασκευή, Μαρτίου 14, 2008

Θώπευση δεσποινίδων σε τρόλεϋ

Φαντάσου εικόνα..

Είμαι μέσα στο τρόλεϋ ώρα 7 περίπου το πρωί. Με έχουν στριμώξει από παντού και με πιέζουν πάνω στο μηχάνημα για τα εισιτήρια. Σε κάθε στάση ανοίγουν οι πόρτες και εκεί που λες θα γίνει αποσυμπίεση και θα πεταχτούν καμιά δεκαριά γριές στην άσφαλτο, μπαίνει κι άλλος κόσμος και πρέπει με τη σειρά μου κι εγώ να σπρώχνω τον καραφλό δίπλα μου, για να κάνω χώρο να εμφανιστεί η εγκοπή και να ακυρώσουν οι γριές τα εισιτήρια τους. Λες και θα μπει ο εισπράκτωρ ας πούμε μέσα στο χάραμα στο τρολευ με τους 1400 επιβάτες για έλεγχο.

Αφού οι ελεγκτές είναι σαν τους νεογέννητους κάστορες. Έρχονται ακριβώς όταν τους περιμένεις….

Σκέψη της στιγμής

Ο καραφλός φορώντας μόνο ένα χρωματιστό μποξεράκι- μαγιό βρίσκεται σε μια αμουδιά και χορεύει μποσανόβα με πηδηματάκια μπρος πίσω. Έχει ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο του και καθώς χοροπηδάει η ελαφρώς πλαδαρή κοιλιά του κουνιέται σα ζελέ.

Στο τρόλεϋ

Τέλος πάντων εχει ζέστη, μυρίζει άσχημα και έξω έχει κίνηση που δεν παλέυεται. Έχω ήδη μετανιώσει που μπήκα στο τρόλεϋ. Πρωί, καλός καιρός, θα μπορούσα να το είχα κόψει με τα πόδια, αλλά πλέον τί να κάνεις, το πήρα απόφαση πως αυτό το λάθος μου θα το πληρώσω για κανα 20λεπτο ακόμα.

Ο καραφλός αποφασίζει να κατέβει, μου ρίχνει μια αγκωνιά γιατί του έκλεινα το δρόμο κι εγώ εκμεταλλεύομαι την περίσταση και πλησιάζω στο κάγκελο, πριν προλάβει και χωθεί εκεί μια χοντρή. Έχω ήδη κερδίσει μερικά τετραγωνικά εκατοστά. Είμαι κάπως πιο άνετα. Η χοντρή με στραβοκοιτάζει.

Το δολλάριο


Σκέφτομαι πως η ισοτιμία ευρώ / δολλαρίου καλπάζει και κάποια στιγμή θα φτάσει στο 2. Πως θα επηρεάσει άραγε αυτή η μεταβολή τη ζωή του καραφλού? Σιγά μην την επηρεάσει. Αυτός μονάχα στριμώχνεται σε τρόλλευ και χορεύει μποσανόβα σε ειδυλλιακές παραλίες με καταπληκτικά ηλιοβασιλέματα στο φόντο.

Παρόμοια κατάσταση

Χμ. Τώρα όπως τον ξαναβλέπω, κάποια φορά θυμάμαι είχα ξανασυναντήσει παρόμοιο καραφλό άνθρωπο μέσα σε τρόλεϋ. Είχε κολλήσει πίσω από μια ζουμερή σαραντάρα και εκμεταλλευόταν τα απότομα φρεναρίσματα για να κολλάει το μόριο του πάνω της. Την έβλεπα πλάτη και δε μπορούσα να καταλάβω αν της άρεσε ή αν είχε ενοχληθεί, αν ήταν καλή γκόμενα και άξιζε το χούφτωμα ή οχι. Πάντως παρέμενε εκεί ακίνητη και όλο και την πλησίαζε πιο πολύ ο καραφλός, ανέκφραστος παρόλαυτα, παρά την υποψία ηδονής που απολάμβανε από τη σωματική επαφή με τη σαραντάρα.

Δύο ενδεχόμενα
Είτε της ψιλοάρεσε, έτσι ένα βιαστικό ξένο άγγιγμα, που θα αναστατώσει τη ρουτίνα της πριν γυρίσει στο σπίτι και καθαρίσει τα πράσα για να μαγειρέψει και να σιδερώσει τα σώβρακα του άνδρος της.
Είτε δεν της άρεσε, όμως ήταν τόσο τρομαγμένη και αηδιασμένη από το θράσσος του καραφλού που προτίμησε να κάνει πως τον αγνοεί, πως δε θα του απαντήσει γιατί αν απαντούσε θα έδινε και αξία στην αισχρή πράξη του.

Θώπευση δεσποινίδων σε τρόλεϋ ως γενικότερο θέμα

Θα με ενδιέφερε να υπήρχε ένα στατιστικό στοιχείο που θα έδειχνε την τάση για αύξηση ή μείωση των χουφτωμάτων σε μέσα συγκοινωνίας την τελευταία δεκαετία..

Τρόλεϋ που στρίβει

Με σηνεπήραν οι σκέψεις μου και έχασα τον καραφλό από τα μάτια μου. Μάλλον θα κατέβηκε. Τελευταία στροφή πριν τη στάση μου. «Ε με συγχωρείτε, μπορείτε να πιέσετε το κόμβιο για λογαριασμό μου?»
Νομίζω ότι αν έτρεχα αγώνα δρόμου με αντίπαλο μου ένα τρόλλεϋ που στρίβει θα κατάφερνα να νικήσω. Δε φημίζομαι και για την ταχύτητα μου, αλλά θα άξιζε να ποντάρει κάποιος πάνω μου. Θα έβγαζε τίμια λεφτάκια από τη νίκη μου. Ήδη σα να φαντάζομαι σε αργή κίνηση το φότο φίνις.
Εγώ, με συνεχείς συσπάσεις στους μυς του προσώπου μου, παίρνω τη στροφή γέρνοντας στο κουλουάρ και φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού, ρίχνω το σώμα μου μπροστά για να προλάβω οριακά το τρόλλευ, την ώρα που ο οδηγός κάνει αγχωμένος κουμάντα στο τιμόνι προσπαθώντας να το φέρει στα ίσα.

Οκ, το παραδέχομαι. Ίσως αν δεν του είχαν βγει και πάνω στη στροφή οι κεραίες, να είχα τελικά χάσει από το τρόλεϋ, αλλά έτσι είναι η ζωή, ο πρώτος είναι θεός ο δεύτερος τίποτα κλπ κλπ και ποτέ δεν τελειώνει το έργο αν δεν βγει να τραγουδήσει η χοντρή.

Χοντρή

Η χοντρή κατέβηκε στην ίδια στάση με εμένα. Αγόρασε 3 κουλούρια σε σακουλάκι και ένα λουκουμά με ζάχαρη για το δρόμο. Εγώ πέρασα το δρόμο και έφτασα στη στάση της επιστροφής. Ήταν 7:25 ακόμα. Μέχρι το βράδυ είχα ακόμα πολλά δρομολόγια. Ε, και τι να κάνεις όταν είσαι συνταξιούχος, το μόνο που σε νοιάζει είναι να αποσβέσεις την κάρτα υπεραστικών διαδρομών.

Άλλωστε η σύνταξη είναι σαν την φρενίτιδα. Από τη στιγμή που θα την αποκτήσεις πρέπει να τη διαχειρίζεσαι σωστά.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωχ..παλι Oscar Wilde διαβαζες χτες..?

Ανώνυμος είπε...

μα τι χαζουλης. γιατι δεν ανοιγες τη πορτα να κατεβεις?

Ανώνυμος είπε...

Ο εφαψίας είναι όπως ο Γιωργάκης Παπανδρέου. Ενώ έχει όλες τις περγαμηνές να σου την φορέσει, στο τέλος φορά τα ακουστικά του γουόκ μαν του και ακούει Καλομοίρα μόνος του. το "παίζεις, ναι, με παίζεις"

η γνωστή ανώνυμος

Kyriakos o Xasapis είπε...

To blog sou einai san tin emminopafsi, pote den xereis poios tha se maxairwsei pisoplata.

david santos είπε...

Ello, may friend! I am to pass to desire a good weekend.

Ανώνυμος είπε...

1. μα καλα αυτος ο santos εργολαβια πηρε το blog σου?
2. αδυνατω να πιστεψω οτι υπαρχει γυναικα που απολαμβανει το δηθεν τυχαιο αγγιγμα του εφαψια στο τρολλευ, οποτε μαλλον αηδιασμενη και τρομαγμενη πρεπει να αισθανονταν η εν λογω ζουμπουρλου σαρανταρα.
3. τι να κανουν κι αυτοι οι δολιοι οι συνταξιουχοι ολη μερα για να περασει ευχαριστα;

Ανώνυμος είπε...

"ello, may friend. i am to pass to desire a good weekend"
ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
"Ελλο, ισως φιλε. ειμαι για να περασω να επιθυμησω ενα καλο σαββατοκυριακο"

lee είπε...

eisai oraios re Fitbaxie! :)

lazinio είπε...

loipon egw otan gerasw tha pernw to trolleu tha katevainw kentro tha pairnw ena pswmi kai tha gurizw spiti.

kai tha kanw kai fasaria stous neous gia na katsw.

Ανώνυμος είπε...

ello my friend

Τα μισά μπλόγκ σημερα ασχολούνται με την ισότητα του Γ φυλλου με τα δυο παραδοσιακά.
Αυτο και μονο κανει την θωπευση δεσποινίδων πασέ ως μπλόγκ θεματολογία.
Εγω μαζί σου βέβαια

nkarakasis είπε...

ello my friend

7.00 το πρωί και θυμάσαι τι έγινε μέσα στο τρόλεϋ! Εγώ τέτοιες ώρες νιώθω ότι είμαι σε παράλληλο σύμπαν.(και φυσικά πρίν τις 10.00 δεν θυμάμαι πώς πήγα στην δουλειά)

πως το έλεγε ο άλλος "χούφτωστην-χούφτωστην" χα χα

unlearn... είπε...

τρόλλευ...τι μου θύμισες τώρα...σχέση αγάπης-μίσους δίχως άλλο.Μου λείψανε λίγο ομολωγώ, αλλά νομίζω τα χόρτασα μια χαρά απο τις περιγραφές σου.Χοχοχο.Μ'αρέσει ο ειρμός των σκέψεων σου...γιες άι λάικ.Δε μ'αρέσουν οι τύποι που τρίβονται στις δεσποινίδες σε τέτοιες περιστάσεις.Με τσαντίζουν απίστευτα.
Αυτά.
Τα σέβη μου.

mc είπε...

Βλέπω από τώρα την ταμπέλα στο γραφείο παραπόνων που θα έχεις πάνω από την στάση Κολιάτσου.
Dr Fight Back
PhD "Τάσεις και Ενστάσεις στα Μέσα Συγκοινωνίας την Τελευταία Δεκαετία",
Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ανθρωπιστικές Σπουδές

Fight Back είπε...

@symptom, oxi. κουραφελκυθρα διαβαζα

@κολοκυθι, αχ τοσο απλο ηταν ε?

@ανωνυμη, αυτη η εμμονη σου με τον ΓΑΠ σε προδιδει (χα, καλο παντως με τον γιωργακη εφαψια, φερνω την εικονα στο μυαλο μου)

@kyriakos xasapis. η εμμηνοπαυση ειναι σαν την πεταλουδα.. στην αρχη ξεκιναει απο καμπια

@david santos, thank you. you are a true friend

@ανωνυμε
1. ο σαντος ειναι φιλαρακι και σχολιαζει παντα.
2. ετσι νομιζω κι εγω. ποτε δεν ξερεις ομως.
3. να παιξουν πρεφα, ντομινο, αγωνια, ξερη, αμπαριζα, κρυφτοκυνηγητο, ή το παιχνιδι "ψαξε ψαξε το λουκανικο"

@aνωνυμη
θα σε παρακαλεσω να μην ειρωνευεσαι τον ντεηβιντ σαντος. ειναι ο πιο συνεπης αναγνωστης και σχολιαστης μου.

@lee
θενκς ρε!!!!

@lazinio, καλα εννοειται οτι ολοι ετσι θα κανουμε

@german οκ κανω εντιτ και αλλαζω τον τιτλο σε "συμβολαιο θωπευσης μονο για δεσποινιδες. διεκδικουμε κι εμεις το δικαιωμα"

@nkarakasis ελλο,
εγω ωρες ωρες απορω τι δρομο πηρα το πρωι με το αυτοκινητο και πως εφτασα. καλα, εννοειται μετα δε θυμαμαι που εχω παρκαρει.

@unlearn
ωραιο πραμα το τρολευ. ιδιως τα παλια, τα ρωσσικα με τις ξεφτισμενες χειρολαβες και τα τρυπια καθισματα.

@ampot δεν ειμαι το καταλληλο ατομο. συν τοις αλλοις δεν την ξερω αυτη τη σταση

Tanila είπε...

Ρε χαζό, πως φαίνεται ότι ΔΕΝ είσαι συνταξιούχος.
Οι συνταξιούχοι πηγαίνουνε τα πρωϊνά στις τράπεζες και ΚΑΘΟΝΤΑΙ στη ζεστούλα (ή τη δροσούλα, ανάλογα την εποχή) και κουβεντιάζουν με τους άλλους συνταξιούχους που έχουν δώσει ραντεβού και χαζολογάνε τον κόσμο που μπαινοβγαίνει.

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι σκηνικό σε κάστινγκ ριάλιτι με συνταξιούχο: "Με λένε Κύριλλο. Είμαι συνταξιούχος. Τα χόμπι μου είναι το ΙΚΑ και το χούφτωμα. Τρέφω ιδιαίτερο θαυμασμό προς τα άτομα του άλλου φύλου που πραγματικά κατέχουν το πλέξιμο".

Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ fight back
όσοι χρησιμοποιούν μέσα μαζικής συγκοινωνίας ζουν υποθέτω βίους παράλληλους. Έτσι ξεκινούν πάνω-κάτω όλες οι μέρες μου. Παρ'όλα αυτά ξέχασες να σκιαγραφήσεις το χαρακτήρα του οδηγού, που ομολογουμένως δεν είναι κάτι αμελητέο.

Fight Back είπε...

@τανιλα τι ξερεις εσυ για εμας τους συνταξιουχους..
πραγματικα, τι ξερεις..

@throgos κατι σε show sexy ε?
κι η καρτσωνα να αναρωτιεται, χμ ποσο σεξι ειναι το πλεξιμο?
εγω βρισκω το ΙΚΑ πολυ σεξυ παντως

@madame bovary
ο οδηγος, αυτος ο αγνωστος.
στου οποιου τα χερια αφηνουμε τις τυχες μας.
θα μας οδηγησει εκει που πρεπει?