Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ 1ον – Ματαιότις


(Παππούς σέρνει το έλκυθρο του εγγονού σε παχύ στρώμα χιονιού με συνοδεία σκύλου)

-Παππού βαρέθηκα

-Έλα αγόρι μου, κοίτα τι όμορφο που είναι το χιονισμένο τοπίο.

-Βαριέμαι πάμε πίσω

-Στα χρόνια μου και τι δε θα δινα να με πήγαιναν βόλτα με έλκυθρο. Περάσαμε δύσκολα εμείς. Χιόνι στο χωριό βλέπαμε σπάνια και άμα ποτέ έπεφτε ήταν τόσο πολύ το κρύο που μας φάσκιωνε η γιαγιά μας και μας κράταγε στο κρεβάτι. Τα παιδιά παθαίνανε τότε πνευμονία και πεθαίνανε αμέσως

-Τί δηλαδή πεθαίνανε?

-Α, τα έπαιρνε ο θεούλης μαζί του να τα έχει κοντά.

-Δηλαδή

-Γούφ γούγ

-Εεε ο θεούλης κάποια στιγμή μας π...

-Παππού κρυώνω, θα πάθω πνευμονία?

-Κοίτα ψηλά, με τέτοιο ήλιο που βγαίνει αποκλείεται να κρυώνεις.

-Φοβάμαι να κοιτάω ψηλά

-Εγώ σκέφτομαι να βγάλω και το παλτό μου, έχουμε αρκετό περπάτημα ακόμα

-Παππού θα μας σκοτώσει αυτό το πράγμα?

-Γουφ, γουφ

-Τι λές παιδί μου. Το περπάτημα είναι υγεία. Σου δίνει ευεξία, όμορφη διάθεση..

-Παππού αυτό το πράγμα απο πάνω μας

-Ρε χαζούλη ο ήλιος είναι ζωή. Ξυπνάς το πρωι και κοιτάζεις τον ήλιο και ξεκινάς τη μέρα σου διαφορετικά. Είμαστε τυχεροί που βρίσκουμε τέτοιο ήλιο στην Ελβετία. Σπανίως κάνει τέτοιες ωραίες μέρες ιδίως μετά απο τέτοια κακοκαιρία

-Μπορούμε να γυρίσουμε?

-Έχουμε απομακρυνθεί, έχουμε δρόμο ακόμα. Εδώ πιο κάτω θα δεις μια πανέμορφη πλαγιά με υπέροχη θέα.

-Γουφ γουφ γουφ

-Μπορείς να τρέξεις να πάμε γρήγορα?

-Χα χα πάμε ήδη πολύ γρήγορα για μένα. Θες να με ξεκάνεις μικρέ?

-Πάαααμε είπααα

-Γουυυυφ

-Είμαι γέρος και τα έχω και τα κιλά μου, μή σου πω θα κάνουμε διάλειμμα

-Θα πεθάνουμε!!

-Αγόρι μου έχεις πολλά χρόνια ζωής. Θα γίνεις πετυχημένος σαν τον παππού σου. Θα σε σπουδάσω εγώ στα καλύτερα πανεπιστήμια της Αμερικής. Θα αναλάβεις την επιχείρηση μου. Όλα σε εσένα θα τα γράψω καμάρι μου.

-Παππού είναι μάταιο να τα σκέφτεσαι όλα αυτά.

-Γιατί αγόρι μου το λες. Εσύ, μικρό παιδάκι να σκέφτεσαι άσχημα πράγματα? Εσύ πρέπει να πιάσεις τη ζωή και να τη στίψεις

-Είναι μάταια όλα σου λέω! Θα πεθάνουμε!!

-Μικρέ άμα ξανακούσω να μιλάς έτσι θα σου αστράψω μια σφαλιάρα να μου πεις μετά άμα θα ξαναπείς τέτοιες μαλακίες..

-Άστραψε μου, έτσι κι αλλιώς θα πεθάνουμε

(Ο παππούς γυρνάει και ρίχνει μια ανάποδη σφαλιάρα στον μικρό και ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος χλάαατς)

-Αααααααα ουαααααα

-ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ

-Ακους εκεί θα πεθάνουμε. Σκάσε τώρα. Δεν κλαίνε οι άντρες. Αμα συνεχίσεις θα φας κι άλλη

-Καλά

(ο μικρός μιξοκλαίει σιγά σιγά. Ο παππούς ξανά προχωράει ασθμαίνοντας και παραμένει σιωπηλός)

-Γουφ

Γουφ γουφ?

γρρρρ

- - - ---

-Που είναι αυτή η πλαγιά. Είμαι σίγουρος οτι έπρεπε να έχουμε φτάσει.

Σα να ξαναπεράσαμε απο δω

-Κάνουμε κύκλους παππού

-Σταμάτα να δω που έιμαστε. Ουφ

-Χαθήκαμε. Κάνουμε κύκλους. Είμαστε κλεισμένοι σε ένα κύκλο και θα πεθάνουμε

-ΣΚΑΣΕ!! Θα προσανατολιστώ

-Παππού φοβάμαααααιιιι

Αυτό το πράγμα πλησιάζει πάνω μας.

-Αρρρρρ. Γουφ ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ

-Ποιό πράγμα λες, άσε με να σκεφτώ προς τα πού θα πάμε

-Μα κοίτα πάνω, αυτό το πράγμα το μεταλλικό ψηλά που έρχεται πάνω μας.

-Μικρέ δε θα παρεις χαρτζιλίκι για 2 βδομάδες άμα δε σταματήσεις να λες αηδίες.

-Τι λεει? Θεούλη μου σώσε τις ψυχούλες μας, πάρε μας μαζί σου στον παράδεισο, είμαστε καλοί ανθρώποι κι ο παππούς καλός είναι κι αυτός έχει τόσο μεγάλη δουλειά κι έχει τόσο κοσμάκη και πληρώνει και ζουν οι οικογένειες τους

-Είμαι σίγουρος. Θα πάμε απο δω. Α να κάποιους βλέπω εκεί, θα μας πουν πού να πάμε

-Α τους κακόμοιρους. Είναι κι αυτοί νεκροί.

-ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩΤΟ!

Excuse us, could you tell us which way to the city?

-….?

-Hotel. City? Where?

-…..

-Hotel au bord du lac?

-….

-Σκατά. Δεν καταλαβαίνετε τίποτα?

-......?

-Άστους παππού κι αυτοί έχουν πεθάνει και δεν το ξέρουν. Θεούλη μου σώσε και αυτούς τους ανθρώπους που δε μιλάνε, τί φταίγαν κι αυτοι..

(Ο παππούς ξαναρίχνει δυο σφαλιάρες στον μικρό)

-Θα σταματήσεις? ΤΙ ΑΗΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ

-ΚΟΙΤΑ ΠΑΝΩ ΓΑΜΩΤΟ.

-ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ ΓΟΥΦ, Γουφ

(Ο παππούς ρίχνει άλλη μια σφαλιάρα)

-ΜΗ ΛΕΣ ΓΑΜΩΤΟ, που τα μαθες εσύ μωρό παιδί τέτοια πράγματα?

-Κοίτα πάνωωωωωω, αυτό το μεταλλικό έρχεται πάνω μας.


(Ο παππούς κοιτάει προς τα πάνω)


-Α. Αυτό έλεγες.





16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Alli fora otan blepeis diakosmitika panw se tourtes apla trwge!!

Tanila είπε...

Kινέζικο μιξεράκι παλιοκαρμίρη;
Έχω ακούσει ότι προκαλούν παρενέργειες.

Lex_Luthor06 είπε...

ας του πάρει καποιος μια λαμπάδα με playmobile

Helix Nebulae είπε...

Έχεις πρόσκληση:

http://yperoptix.blogspot.com/2007/03/blog-post_12.html

mondo είπε...

whip, whip, whip, γουφ, γουφ, γουφ, ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.

Downhill.... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Downhill.... είπε...

ρε Μαρίκα!! Η ΤΟΥΡΤΑ .... ΜΙΛΑΕΙΙΙΙΙ!!!!

Κολοκύθι είπε...

Ένας σκούμπι ντου περπατάει πάνω στη σαντιγή. (πιθανόν και μαρέγκα).Μμμμμμμμμ σιγά.

Fight Back είπε...

@symptom ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΩΘΕΙΣ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΑΛΙ?

@tanila το κοστος πανω απ'ολα, ακομα και με τιμημα την ηλεκτροπληξια

@lex_luthor06 θα κανω τελειο πασχα με τετοια λαμπαδα. αμαν καθε χρονο αξιον μαν και αξιον μαν

@helix_nebulae προσκληση? χμμμ

@mondo ουυυοουρρρλλλλ
(κλαμα σκυλου που πενθει το ταιρι του οπως ακουγεται απο υψομετρο 1500 ποδιων)

@downhill προσεχως νεο επεισοδιο ευαγγελατου. ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ - ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

@κολοκυθι σωστη. πολλες φορες τα συνθετα πραγματα ειναι τοσο απλα
(τι εννοω αραγε και τι σχεση εχει με αυτο που ειπες?)

Mathilde είπε...

Καλά, τρελάθηκα με τις παρεμβολές του σκύλου λέμε..
Και αυτό το παιδάκι, τι μαλακισμένο! Δεν το βουλώνει με τίποτα.

Mathilde είπε...

Α, σορυ, μία απορία.
Γιατι οι άλλοι δύο δε μιλαγαν?

Fight Back είπε...

mathilde ο σκυλακος ηταν συμπαθητικος.
πιθανολογω οτι οι αλλοι δε μιλησαν γιατι δε γνωριζαν ουτε αγγλικα ουτε γαλλικα. στην ελβετια τετοια εποχη μαζευονται διαφοροι λαοι του κοζμου

Sigmataf είπε...

τι παιχτούρα είσαι εσύ;


Έβγε!!!

kabamaru είπε...

re suriknwneis anthrwpous kai tous pernas sto bleder?

Fight Back είπε...

@sigmataf θενκς ρε συ!!

@kabamaru χε, αγαπη μου ΦΒ συρικνωσα τα παιδια
(δηλαδη τρελο κοριτσακι κλπ)

Kwlogria είπε...

ΓΑΜΩ!!:):):):):)