Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ 3ον – Γάμος

-Βαγγέλη δεν πιστεύω να κάθεσαι τον ήλιο
-Οχι

-Δηλαδή άμα γυρίσω δε θα σε δω στον ήλιο ε?
-Στη σκιά είμαι

-Καλά, κακό σε σένα θα κάνεις. Ο γιατρός θυμάσαι τί σου είπε?
-Άσε με

-Θα μου βάλεις λίγο λάδι
-Τώρα δε σου έβαλα?
-Έχει αρχίσει και με τσουρουφλάει
-(πρόβλημα σου)

καλά θα σου βάλω σε λίγο

-Καλά άσε και σε λίγο θα βουτήξω πάλι. Μετά θα μου βάλεις όμως?
-Ναι
-Δεν είναι τέλεια?

-Μμμ, φοβερά
-Γιατί καλέ. Υπέροχη η θάλασσα σήμερα
-Γιατί είμαστε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ
-Καλύτερα έτσι

-Και γιατί βρωμάει
-Είσαι γέρος και παράξενος
-Εσύ με γέρασες.
-μμ καλά


-Το όνομα του ποδοσφαιριστή Μπασινά?
-Άγγελος
-Μπράβο γλυκέ μου. Α-γγε-λος

-Αχ και να μουνα νέος.
-Τι θα κανες? Θα γινόσουν ποδοσφαιριστής?
-Θα έκανα καμάκι στην κοπέλα εκεί την ξανθιά
-Σου είπα να μην κάθεσαι στον ήλιο. Δεν υπάρχει κανείς στην παραλία. Ολομόναχοι είμαστε.
-Καλά. Λύνε εσύ σταυρόλεξο. Εγώ τη βλέπω.
Τι γυναίκα! Α ρε παλιοζωή
-Εντάξει Βαγγελάκη. Ότι πεις

Χμ με κοιτάει όμως. Να της αρέσω άραγε? Χέστηκα αν της αρέσω. Ας μου καθόταν μονάχα. Τι κορμάκι είναι αυτό.

-Πρωτεύουσα του Καναδά, τορόντο δεν είναι?
-Οτάβα
-Τι οτάβα, το τορόντο δεν είναι όμως?
-Οτάβα
-Για να δω, ο-τα-βα χωράει. Μα το τορόντο δεν είναι?
-Τι να σου πω βάλε τορόντο εσύ

Θεέ μου με κοιτάει. Πωπω τα μαλλάκια της τα βρεγμένα πως στάζουν πάνω της. Τι μωρό είναι αυτό? Να την πιεις στο ποτήρι. Σκέτη γλύκα, να το φας με το κουταλάκι. Θα της μιλήσω άμα βουτήξει η Καίτη

-Δε θα βουτήξεις Καιτούλα μου?
-Τώρα ναι, τελειώνω το σταυρόλεξο.
-Μπες αντε, να σου βάλω και αντιηλιακό
-Εντάξει σε λίγο
-Μπες θα καείς
-Καλά, τί σε έπιασε τώρα.
-Καλάα,, κάνε ότι νομίζεις τοτε
-Δε σε καταλαβαίνω ώρες ώρες. Τι σε έπιασε

Πού ήσουνα εσύ μάνα μου όταν ήμουν πιτσιρικάς? Να σου δειχνα τότε.

-Έργο του Καμύ αρχίζει απο Π
-Πανούκλα
-Όχι, τί πανούκλα καλέ 5 γράμματα είναι
-ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΜΩΡΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 5 ΓΡΑΜΜΑΤΑ?
-Καλά καλά πολύ παράξενος γίνεσαι όσο γερνάς.
-Ναι ποιά μιλάει για παραξενιές

Με κοιτάει πάλι η μικρή. Θα τρελαθώ σήμερα! Αλλά και τί να κάνω εγώ με τη μικρούλα. Αυτή θα θέλει βόλτες, δώρα, διασκέδαση. Για τέτοια είμαι εγώ? Αυτά είναι για παλικαράκια. Ε ρε και να ήμουν νέος.

-Ε ρε και να ήμουν νέος τι θα κανα
-Τι θα κανες καλέ?
-Ωχ ακούστηκε αυτο?
Και τί δε θα κανα. Θα ζούσα τη ζωή μου.
-Εντάξει, μαζί δε θα τη ζούσαμε?

-Τι? Ναι, ναι μαζί.


Φύγε κοριτσάκι. Ξου, φύγε. Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Έτσι μπράβο.Φύγε, στο καλό. Ε ρε γαμώτο. Παλιοζωή.


-Πάω να βουτήξω Βαγγέλη.
-Τώρα? Ειναι ανάγκη?
-Μπα, βαριέμαι κιόλας. Άσε δεν παω.

Θα μου βάλεις αντιηλιακό?
-Θα σου βάλω αγάπη μου.



11 σχόλια:

Lex_Luthor06 είπε...

δεν ξερω γιατί αλλά αυτο το κομμάτι μου άρεσε παρα πολύ (το κείμενο οχι το γλυκο)

Μπραβο ρε φιλε.

Downhill.... είπε...

-5.Τελικα τους είδαμε τους 300...απίστευτο!!
-4.Ναι, άκυρο το "ακυρο"
-2.Ε, παιδιά!! Δείτε...ο Βαγγέλης και η Καιτούλα! ΒΑΓΓΕΛΗΗΗΗΗ!!!!
-Βαγγέλης: ΩΩ!! Τα παιδία! Καιτούλα τα παιδία! ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕ 2!!!
-Καιτούλα: Είναι και ο 5 και ο 4 μαζί (τί μανάρια θεέ μου!!!)
-2.Τι κανετε ρε παιδιά στον ήλιο
-Βαγγέλης: ε, είπαμε να ξεσκάσουμε λίγο
-γαβ γαβ
5. Τί είναι αυτό?
-γαβ γαβ!

ΡΕ! Μην μπλέκετε τις ιστορίες!!!!

Κολοκύθι είπε...

Αυτό το πόστιον με κατέθλιψε όσο κανένα άλλο.

Gogo είπε...

fuck fight back, fuck!
Sou exw pei, na min eisai toso kinikos, ponaei!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί κυνικός;
Ήταν γλυκό και τρυφερό ποστ.

Mathilde είπε...

Μα, γιατί ο downhill γράφει πάντα τα καλύτερα σχόλια?

Fight Back είπε...

@lex
μαλλον γιατι κατω απο την εικονα του σκληροτραχηλου και κυνικου μπλογκερ κρυβεις μια ευαισθητη ψυχη
(χα χα χα για το σκληροτραχηλος
και χαχα χαχα για το ευαισθητος)

@dowhill
ρισπεκτ! εισαι μορφη

@κολοκυθι
ητο γλυκοπικρο γιαυτο

@gogo
τουτη τη φορα δεν ηταν στις προθεσεις μου αλλα καταλαβαινω πως το λες

@tanila
θενκς! οτι 8α ακουγα καλο λογο κι απο σενα δεν το περιμενα :p

@mathilde
γιατι τον εχω δασκαλεψει εγω.. ;)

kabamaru είπε...

telika autos o mikrokosmos gamei me ta sunxwrisews.....!

Ανώνυμος είπε...

Μα ειναι προφανες οτι εισαι γλυκος και τρυφερος, μια ρομαντικη ψυχή, ένα άστεγο σπουργιτάκι που ψάχνει μια ζεστή φωλιά χτυπημένο από το ξεροβόρι.

Mathilde είπε...

Α, έτσι εξηγείται...

Downhill.... είπε...

Να ευχαριστήσω την mathilde ή είναι ένα ακόμα απο τα άρρωστα παιχνίδια σου fight??? (γδούπος τίτλων τέλους "lost"...)