Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

Καθημερινότητα

Ένα μακρόσυρτο Φ, ως γράμμα αγανάκτησης σκέπασε τον ουρανό, πέντε λεπτά πριν την έναρξη του ωραρίου των δημοσίων υπηρεσιών και των καταστημάτων. Ο δυνατός άνεμος της θλίψης έκανε τα μπλεγμένα μαλλιά της μεγαλούπολης να ανεμίζουν από συνήθεια, να ατενίζουν ένα μέλλον μονότονο.

Βγαίνοντας από το σπίτι μου, ένας κύριος που περίμενε έξω από την πόρτα μου με ρώτησε τι επαγγέλλομαι και πόσα κερδίζω. Λυπάμαι του είπα κύριε, αλλά σήμερα ξέχασα την γροθιά μου στο τραπέζι.

Στην πραγματικότητα η δειλία μου είναι το θέμα συζήτησης της γειτονιάς κατά τη διάρκεια της χώνεψης και η πρώτη παρατήρηση των περαστικών κατά την προεπισκόπηση των πρωινών εφημερίδων. Όμως ο κύριος αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα, μου ζήτησε να με ακολουθήσει. Κοίταξε του είπα. Γυναίκες λερώνουν τα ασπρόρουχα τους μόνο για να τα ξαναπλύνουν. Ανεβοκατεβάζουν από τα ράφια τα βάζα με το παστό κρέας και τις ελιές. Μια νεαρή αγρότισσα από την επαρχία που πάτησε το πόδι της το χάραμα στο πρώτο τσιμέντο, έδωσε όρκο να μην κάνει τίποτα σήμερα από τα αναμενόμενα. Πριν βύθισε το χέρι της σ' ένα μεγάλο βαρέλι με πριονίδια. Μετά έκοψε αθόρυβα το φτερό ενός παπαγάλου που κοιμόταν. Κανένα χιλιοστό της μονοτονίας δεν έσπασε. Πολλά βάζα έγιναν θρύψαλα αλλά οι ζημιές δεν είναι ανεπανόρθωτες.

Ο κύριος αυτός με ρώτησε πού θα έφτανα για να διεκδικήσω κάτι πιο άξιο από την κύηση ενός βρέφους με περιορισμένο ανάστημα. Η αξιοπρέπεια, του είπα, είναι η μάσκα των δειλών, άλλωστε ποτέ δεν καταφέρνω να θυμάμαι αυτά που λέω, πόσο μάλλον να τα πιστεύω.

21 σχόλια:

Fight Back είπε...

τι εγραψα παλι ρε φιλε

Ανώνυμος είπε...

Μετά από αυτό το κείμενο σε ερωτεύτηκα.Το τηλέφωνό σου παρακαλώ;

Κολοκύθι είπε...

Με μάτια γουρλωμενα και με το χέρι κολλημένο στο ποντίκι είπα να αφήσω ένα σχόλιο.

kabamaru είπε...

"Βγαίνοντας από το σπίτι μου, ένας κύριος που περίμενε έξω από την πόρτα μου με ρώτησε τι επαγγέλλομαι και πόσα κερδίζω. Λυπάμαι του είπα κύριε, αλλά σήμερα ξέχασα την γροθιά μου στο τραπέζι."

Entaksei den eisai kai securitas

to keimeno itan ligo kleistofoviko sto anagnwsma tou. Emena mou evgale mia anaipesthiti kraugi apognwsis. Allakse douleia(not), pare day off(not), vale net(not?)!

Gogo είπε...

"βαρέλι με πριονίδια"

Ola pigan kala.
I ependisi sou ston tomea tis ksileias arxise idi na apodidei.

numb είπε...

καλημέρα φάητ
ωραίο

lazinio είπε...

f=1,618

angeliki marinou είπε...

Ανώνυμε/η, θα ξεμαλλιαστούμε λέμε. Ο Φιχτ είναι δικός μου.

mc είπε...

Πολύ ωραίο ΦΒ

Kyriakos o Xasapis είπε...

εμένα μ'αρέσουν τα πικραμύγδαλα

Ανώνυμος είπε...

πως παει καλα? Δε ξερω τι θες να πεις στο κειμενο σου, απλά περασα για μια καλησπερα και για να διαφημισω το μπλογκ μου! ευχαριστω!

YO!Reeka's είπε...

ελα έλα έλα σε χάνω
έλα έλα καλά άντε θα σε πάρω μετά

Fight Back είπε...

fight back εγραψες ιστορια ρε τρελε

ανωνυμε νοκια 6300 καλο τηλεφωνακι, ειναι πολυ λεπτο

κολοκυθι ενα ισον κανενα

kabamaru θα βαλω νετ του χρονου που θα δειχνει και τα εντος εδρας του βαζελου

gogo βρισκεις παντα τα βαθια νοηματα των κειμενων (ακομα και εκει που δεν υπαρχουν)

numb θενκς ρε

lazinio
f=1,618 = ζωή = 45 = θεός = 50034 = φιχτμπαχιος /4

renton δε θα με χαλαγε ενα ξεμαλλιασμα σε βουρκο απο λασπη

ampot θενκς επισης

kyriako xasapi προτιμω τα καστανα με γλυκοξινη σαλτσα

idimon ναι αλλωστε ειμαι και βαρετος :p

yoreekas λογω τεχνικων προβληματων οι γραμμες μας θα μεινουν κλειστες μεχρι το επομενο ποστ

Downhill.... είπε...

ωραίες εικόνες και δυνατή punch line...

ένα απο τα τυπικά fight backika γραφήματα...Αυτά δηλαδή που μας αρέσουν...

Μου άρεσε ιδιαίτερα η εικόνα που δημιουργεί η πρώτη παράγραφος!

Ανώνυμος είπε...

mlk allakse grafeio...TWRA!!!

Mathilde είπε...

"Ποτέ δεν καταφέρνω να θυμάμαι αυτά που λέω, πόσο μάλλον να τα πιστεύω."

Ώ τέκνον, άξιε συνεχιστή του Όσκαρ!

Πλάκα πλάκα, πρέπει να συμφωνήσω με τον σύμπτωμα, δεν είσαι πλέον ο παλιός Φάητ που ξέραμε, παρόλο που το ποστάκι τα σπάει άσχημα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα για πολλή ώρα..

Helix Nebulae είπε...

Παιδιά, θα τη στηρίξετε την προσπαθεια Για την Αμαλία;

Ενημερωθείτε και ενημερώστε (κυρίως με mail). Την Παρασκευή.

Στείλτε και στον David Santos.

Fight Back είπε...

downhill ευχαριστω φιλε

symptom αστα ρε. για κανα μηνα ακομα εμπλογκη

mathilde δικιο εχεις, μοιαζει με οσκαρ. κατσε μην το χει πει κιολας σε φαση simpsons did it

μη μου λες τετοια οτι δεν ειμαι ο παλιος γιατι θολωνω. δε ξερω δε ξερω κατι πρεπει να κανω επειγοντως

helix θενκς για την προσκληση, καλη τυχη στην προσπαθεια

Downhill.... είπε...

μπορείς να σταματήσεις να αναπροσαρμόζεις το κειμενάκι του "Για μένα" κάθε 2 post??

:)

Misirlou Oubliez είπε...

Δηλαδη νταξ, μερικα κειμενα σου αν γυριζονταν ταινια και τα εβλεπε ο Λιντς θα αναφωνουσε "μαλακα δεν καταλαβα τον κωλο μου". Παρολα αυτα θα καθοταν ευλαβικα μεχρι το τελος της ταινιας να δει ποιος εκανε το ποστ-προνταξιον στα γυρισματα στην Ταυλανδη.

Ανώνυμος είπε...

«[...]
[Θανασης]Γι΄αυτό ταιριάζουμε ρε! Γιατί έχουμε τα ίδια πρότυπα! Ψήνεσαι να τον σκοτώσουμε τον deuced για να τον κάνουμε ιδέα;
[Μανος]Κουμπάρε θα συμφωνήσω ακόμη μια φορά. Θα του φτιάξουμε κι αλλο το προφίλ, θα του φτιάξουμε λίγο το γένι, θα χρεώσουμε στην CIA την εξαφάνισή του, και θα γίνουμε κι οι 2 Κάστρο. Εγώ ο Κα κι εσύ ο Στρό. Μόνο να σκεφτείς πόσα μπλουζάκια με τη μούρη του θα πουλήσουμε... είναι τρομακτικό το νούμερο. Όχι ο ίδιος. το νούμερο των πωλήσεων εννοω.
[Θανασης]Γιατί να είμαι εγώ ο Στρό; Αφού είμαι και μεγαλύτερος. Για το γένι την έψαξα -δε γίνεται καθότι τυγχάνει σπανός (όχι Γιάννης, από το άλλο). Λοιπόν, τον σκοτώνουμε, τον κάνουμε ιδέα κι αν πάρουμε τ΄αρχίδια μας από πωλήσεις τα ρίχνουμε στην άτιμη την αμερικάνικη προπαγάνδα που κυνηγάει τους αγωνιστές ακόμα και μετά θάνατον. Γράφω και 15 σεντόνια, και καλά τα ανέκδοτα ημερολόγια του deuced -δεν μπορεί, όλο και κανένας Μαραθιάς θα τσιμπήσει!
[Μανος]Μ' αρέσει.
Οκ. Θα είσαι ο Κα θα είμαι ο Στρο, Δίδυμο α λα Βλαδίμηρος και Εστραγκόν, Σόλων και Λουκάς κλπ κλπ.
Για το γένι έχουμε λύση. Θα πάμε εκεί που έκανε την εμφύτευση ο Παπακωνσταντίνου.
Το συμπέρασμα είναι ότι με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο, θα χεστούμε στο τάληρο μάγκα μου.
Τ' αρπάζουμε και την κάνουμε για το νησί.
Εκτός αν μείνουμε εδώ και τρώμε επ άπειρον...Και με την δημοσιότητα που θα πέσει;
Μέχρι βουλευτές μας βλέπω.
[Θανασης]"Και κότερο -γιατί όχι και κότερο; Δηλαδή καλύτεροι από μας είναι οι άλλοι που έχουν κότερο; Ε, Φανούλα;"
[...]
[Θανασης]Με έπιασες όμως ρε γαμώτο με τον deuced! Πως το κατάφερες; Τι έξυπνος που είσαι! Εντάξει, θα το παραδεχτώ -ο deuced δεν υπάρχει! Είναι πλάσμα της φαντασίας μου και τον χρησιμοποιώ για να μανιπουλάρω τον κόσμο. Υποκλίνομαι στην εξυπνάδα σου!
[...]
[Μιχαλης]Τώρα βέβαια που εμείς είμαστε το ίδιο πρόσωπο, δηλαδή εσύ είσαι εγώ κι εγώ εσύ, αύριο που θα τα πίνουμε να δω ποιός θα πλερώσει! Εγώ που είμαι εσύ ή εσύ που είμαι εγώ?
[Θανασης]Δεν κατάλαβες γέρο μου. Εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο πρόσωπο. Σε έχω μεν εφεύρει για να μανιπουλάρω -αλλά εσύ είσαι η Μανταλένα. Κατάλαβες; Βέβαια το πρόβλημα του ποιος θα πληρώσει το βράδυ παραμένει γιατί θα τα πίνουμε όλοι μαζί.
[...]»