Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

Ελεεινός τύπος

Γυρνώντας χτες απο τη δουλειά, πήρα την εθνική οδό την οποία σπανίως χρησιμοποιώ και έμπλεξα σε μία απίστευτη θάλασσα απο σταματημένα αυτοκίνητα. Και μάλιστα ήτανε λάδι η θάλασσα, δεν κουνιόταν τίποτα. Πέντε λωρίδες πηγμένες στην κίνηση και στο αντίθετο ρεύμα κάτι αντίστοιχο. Όπου κι αν κοίταζες κόκκινα φωτάκια απο φρένα, βαριεστημένες φάτσες οδηγών, όπου κι αν κατευθυνόσουν έπρεπε να υποστείς αυτό το πράγμα.

Αυτό λένε traffic οι Αμερικάνοι. τραφικ x 5 = κίνηση


Τρελαίνομαι με την κίνηση. Ενω είμαι ήρεμος και αξιοπρεπής άνθρωπος όταν μπλέκω στην κίνηση χάνω την υπομονή μου. Ήθελα να αφήσω το αμάξι και να τρέχω. Μετά όταν κατάλαβα οτι θα έμενα για πολλή ώρα εκεί, συνειδητοποίησα οτι πεινάω κιόλας. Το είχα παίξει παλικάρι στη δουλειά και δεν έφαγα τίποτα παρα μόνο την έβγαλα με καφέδες. Άνοιξα το ντουλαπάκι του συνοδηγού και το μόνο που υπήρχε ήταν ένα βάζο με γλυκό του κουταλιού κυδώνι. Το τσάκισα όλο κι ας μην είχα κουτάλι. Το έφαγα με τα χέρια κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνω χάλια, να στάζουν σιρόπια στα ρούχα μου, να κολλάω με το τιμόνι και να γεμίσω τελικά όλο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Συν τοις άλλοις δίψασα κιόλας. Τέτοια ώρα τί μπορεις να κάνεις. Πόναγε το στομάχι μου και δίψαγα σα να είχα να πιω νερό βδομάδες. Αναγκάστηκα και κατέβηκα και έβγαλα ένα μπουκάλι νερό που είχα για τους υαλοκαθαριστήρες δε ξέρω απο πότε και το ήπια παρότι βρώμαγε ελεεινά. Βρήκα και ένα πανί να σκουπίσω τα μούτρα μου, μετά όμως κατάλαβα οτι είχα κοιτάξει τα λάδια με αυτό και μουτζουρώθηκα με γράσσα.
Ο απο πίσω μου κόρναρε γιατι είχαμε κερδίσει στη μάχη με τη διπλανή λωρίδα δύο μέτρα και ήδη ένας μπάσταρδος με Άουντι είχε αρχίσει να χώνεται δειλά δειλά μπροστά μου. Με την πόρτα ανοιχτή ακόμα γκάζωσα και τον έκλεισα κι αυτός μου είπε οτι είμαι καραγκιόζης, εγώ του είπα να γυρίσει στο χωριό του, μου απάντησε άιντε ρε μπινέ και μετά την είδαμε κι οι δύο υπεράνω και αδιαφορήσαμε. Ήτανε βέβαια λίγο αμήχανο το σκηνικό γιατί παραμείναμε δίπλα δίπλα για άλλη μισή ώρα.
Αναπόφευκτα μου ήρθε κατούρημα και προσπάθησα να βολευτώ με το άδειο μπουκάλι του νερού. Και τα κατάφερα σχετικά αλλα κάτσε να βάλω ένα ποστ ιτ να πλύνω το κάθισμα του συνοδηγού. Η μυρωδιά απο το κάθισμα σε συνδυασμό με την αηδία απο το πολύ κυδώνι που έφαγα μου φέρανε μια αναγούλα, αλλά κάπου εδώ το σταματάω γιατί καταλάβατε πόσο ελεεινός μπορώ να γίνω ώρες ώρες.

Μέσα στην ελεεινότητα μου, θυμήθηκα ένα ποιήμα του Καρυωτάκη που λέγεται Αισιοδοξία (μάλιστα, αισιοδοξία) και ξεκινάει ώς εξής:

«Ας υποθέσουμε πως δεν έχουμε φτάσει
Στο μάυρο αδιέξοδο, στην άβυσσο του νου..»


Το υπόλοιπο να το βρείτε μόνοι σας να το διαβάσετε άμα θέλετε, να ξεστραβωθείτε κιόλας, μη θέλετε μασημένη τροφή.

Ας υποθέσω λοιπόν οτι δεν είναι τόσο χάλια η πόλη μου, δεν είναι μίζεροι οι συμπολίτες μου, οτι δε με χαλάνε όσα γίνονται καθημερινά και τα παρακολουθούμε απαθείς κι οτι είμαι ευχαριστημένος απο τη ζωή μου εδώ, στη χώρα που κάνουν κριτική σε δελτίο ειδήσεων ο Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης με τον Άγγελο Πυριόχο.

- - - - - - - - - -

Οκ, όσοι φτάσατε ως εδώ κι αφού περάσατε το τεστ ελεεινότητας, τα αποτυχημένα αστειάκια και τα μίζερα δήθεν ποιητικά αποφθεύγματα κερδίσατε ένα ρητό του Όσκαρ Ουάιλντ, ένα ακόμα μικρό διαμάντι, για το οποίο άλλωστε ήρθατε in the first place. «Στη ζωή δεν υπάρχουν μικρά και μεγάλα πράγματα, όλα έχουν την ίδια αξία, την ίδια βαρύτητα».

Κλείνοντας, να σας πω οτι επειδή διαβάσατε και δυο στίχους καρυωτάκη δε σημαίνει οτι πρέπει να πάτε να αυτοκτονήσετε τώρα, αν και προσωπικά σας προτρέπω να το δοκιμάσετε έστω για την εμπειρία.
Αφελής blogger μετά την ανάγνωση του παραπάνω.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Olo asteia eisai simera, olo asteia!
Kale mou anthrwpe!
To punch line kalutera na eleipe omws e?

ONOMATODOSIA είπε...

na sai kala.m ekanes kai gelasa.ap thn arxh mexri to telos.
oi istories sou einai prwths ta3hs(oxi tou dhmotikou).
kalo sou ßradu.

Ανώνυμος είπε...

an mia mera kindynepsei to blog me kleisimo, eidopoia na ta swsw naoym! ladi h 8alassa? XAXAXAXAXAXA

Κολοκύθι είπε...

xaxa.
Που τι βρίσκεις ρε άτομο τη κίνηση στην εθνική οδό? Εγώ κάθε μέρα γυρνάω από εκεί και ποτέ δεν έχει. Μάλλον φταίει η ιδιοσυγκρασία σου. Μπορεί πάλι απλά να είχες τη φαντασίωση με τα γράσα και να τα δημιούργησες όλα από μόνος σου.

Misirlou Oubliez είπε...

Εισαι μια ιδοφυια του κερατα.

Ευχομαι να σου χεζουν το αμαξι δυσκοιλια πουλια, να παθαινεις λαστιχο ενω εισαι πεζη, να σου παιρνουν τη σειρα στο ταμειο οταν απλως περιμενεις τον γ-κοντο(ταμια που ειναι φιλος σου, να σχολασει και να πατε για καφε) ,να βρισκεις τριχες στο φαγητο σου οταν κανεις απεργια πεινας και γενικα οτι αλλο μπορω να φανταστω εγω και κυριως εσυ. Για τον απλο λογο να εξακολουθεις να γραφεις κι εγω να εξακολουθω να σε διαβαζω.

Χασου απο μπροστα μου, ιδιοφυια.

numb είπε...

Εξαιρετικό! Ειδικά οι τελευταίες γραμμές. Και το σκιτσάκι με τη λεζάντα, όλα τα λεφτά!

Fight Back είπε...

@mithrandir τι επαθε το νικ σου. εχω χουμορ εγω

@onomatodosia ευχαριστω, γελα κι εσυ με τον πονο μου

@lemmy μιλα ρε. ξερεις κατι? πατε να μου κλεισετε το μπλογκ? καταραααα

@κολοκυθι, η αληθεια ειναι οτι φτιαχνομαι με τα γρασσα, αλλα οντως επηξα τρελα στην εθνικη ενα απογευμα. τωρα εσυ μηπως παιρνεις καμια εγνατια, κανα αουτομπαν και γλυτωνεις?

@misirlou μαυρογατα σου επιστρεφω τις καταρες και τις φιλοφρονησεις στα μουτρα.

@numb2006 να σαι καλα, οντως το σκιτσο ειναι κορυφη

Fight Back είπε...

@mithrandir τι επαθε το νικ σου. εχω χουμορ εγω

@onomatodosia ευχαριστω, γελα κι εσυ με τον πονο μου

@lemmy μιλα ρε. ξερεις κατι? πατε να μου κλεισετε το μπλογκ? καταραααα

@κολοκυθι, η αληθεια ειναι οτι φτιαχνομαι με τα γρασσα, αλλα οντως επηξα τρελα στην εθνικη ενα απογευμα. τωρα εσυ μηπως παιρνεις καμια εγνατια, κανα αουτομπαν και γλυτωνεις?

@misirlou μαυρογατα σου επιστρεφω τις καταρες και τις φιλοφρονησεις στα μουτρα.

@numb2006 να σαι καλα, οντως το σκιτσο ειναι κορυφη

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πράγματι ελεεινός.

Φαντάσου στο διπλανό αυτοκίνητο να υπήρχε γκόμενα που στην αρχή του μποτιλιαρίσματος, θα είχε - λέει - ξεκινήσει φλερτ μαζί της.

Θα έβρισκε τρόπο να ξεφύγει από τη θάλασσα λάδι, είμαι σίγουρη. Θα πνιγόταν σε αυτή, όπως εγώ από τα γέλια διαβάζοντας σε τρισάθλιο γουρούνι προσπαθώντας ταυτόχρονα να φάω το παστέλι μου.

Θα φάιτ μπακ. Θα σε διαβάζω με το στόμα αδειανό νεξτ τάιμ, ολράιτ? Άντε από΄κει χάμω.

Κολοκύθι είπε...

Πάω από 3 γέφυρες και κάτω. Εθνική ντουγρου. Κολάω λίγο στο δέλτα φαλήρου.Ειδικά όταν ήταν ο μαλάκας ο κόπερφιλντ σιχτίριζα. Πάντως η αργυρένια έχει δίκιο. Στη κίνηση χτυπάς τα καλύτερα γκομενάκια. Ειδικά αν πασπαλειθείς με γράσα θα δείχνεις πολύ κίνκι και θα κάνεις μεγάλο εφέ. Πολλά τα είπα, πάω να αγοράσω ένα δύλιτρο γράσο.

Fight Back είπε...

@argyrenia εσυ εισαι διεστραμενο και εκμεταλευεσαι ολες τις περιστασεις για να μπλεξεις σε ερωτικα παιχνιδια.

@κολοκυθι για το δελτα φαληρου φταιει η μισιρλου, αυτη το εφτιαξε.
Εγινε, απο αυριο εθνικη λοιπον για το κυνηγι της γκομενας.

Κολοκύθι είπε...

Επίσης άλλα είπες και άλλα κατάλαβα. Μη με ξεσινερίζεσαι. Πάω να πάρω αγκαλιά τον φορτιστή μου και σταματάω να σχολιάζω αυτό το κείμενο.
Ευχαριστώ

Alexandra είπε...

lol!

περιέγραψες μια ιστορία που θα μπορούσε να έχει συμβεί σε οποιονδήποτε απελπισμένο και λυτρωμένο από 'ενοχικά σύνδρομα' οδηγό (ειδικά το θέμα της τουαλέτας)!

μισώ την κίνηση!!!

Fight Back είπε...

@alexandra, lolares. η κινηση δεν παλευεται. η λυση ειναι τροχοσπιτο.

reginarosasamat είπε...

Να σου πω την αληθεια αυτο που με αηδιασε περισσοτερο ηταν το βρωμικο τρισαθλιο παμπαλαιο νερό που υποτιθεται πως ήπιες. Λεω ''υποτιθεται'' αλλά μπορει και να μην ''υποτιθεται''..Ειμαι της γνώμης πως όλοι μας εχουμε ένα κρυφό γουρούνι μέσα μας :p:p

Ανώνυμος είπε...

Sthn periptosi tou Fightback to gourouni den einai kai toso krufo nomizw...Akou gluko kudwni sto ntoulapaki...Hmarton!

Sigmataf είπε...

Γαμάτο φινάλε.

elenitsa! είπε...

xaxaxax εχεις απιστευτο γελιο
παντως στα σοβαρα αν εκανες αυτα με τα κυδωνια και με τα βρωμονερα για τους ιαλοκαθαρηστηρες και μετα με τα τσισακια στα αδεια πλαστικα μπουκαλια δεν εχω να πω κατι παραπανω εκτος απο ΕΒΓΕ. εισαι ελληνας σωστος με τα ουλα σου.

Ετοιμαζω το σκοινι να κρεμαστω. να περνατε ολοι καλα.

fellow blogger elenitsa

Ανώνυμος είπε...

eisai megalos grafias kai pragmatika kathilvneis ton anagnwsth!!!! eimia fanatikos ths sthlhs

Fight Back είπε...

@regina τωρα που το καλοσκεφτομαι μπορει να ηταν και παραφλου.

@symptom κανω διαιτα ενταξει? αλλωστε και ποιος δεν εχει γλυκο του κουταλιου στο αμαξι του τη σημερον ημερα.

@sigmataf ευχαριστω.

@elenitsa ωστε εκφραζω το μεσο ελληνα με τις πραξεις μου?

@kabamaru καλωσηλθες, μεγαλος ναι, αλλα ειπαμε κανω διαιτα ενταξει?

Ανώνυμος είπε...

νταξ ναουμ (που λές και σύ) απο τα καλύτερα όλου (όλων???) του blog....

Gogo είπε...

Boba, boba to keimeno sou!
Bravo souuu!

;-)