Κυριακή, Ιουνίου 10, 2007

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ

Όλοι έχουν μια κακή συνήθεια. Άλλοι ξοδεύουν τα χρήματα τους ξενυχτώντας, άλλοι τα τρώνε στα ναρκωτικά, άλλοι στα στριπτιτζάδικα, άλλοι στη χαρτοπαιξία, άλλοι στο καζίνο, άλλοι στις πουτάνες, άλλοι στα χαρτάκια πανίνι, άλλοι στο τσιγάρο, άλλοι στα γήπεδα, άλλοι στο στοίχημα, άλλοι στις κοκορομαχίες, άλλοι στις κυνομαχίες, άλλοι στην παιδοφιλία, άλλοι στις κόντρες στην παραλιακή, άλλοι στα μασάζ λουλούρ, άλλοι στο μοντελισμό, άλλοι στο ψάρεμα, άλλοι στα κόμματα, άλλοι στο χαζο-μπαμπαδισμό, άλλοι στο κυνήγι, άλλοι στη συλλογή δίσκων, άλλοι στις δωρεές, άλλοι στο XBOX 360, άλλοι στα μπιλιάρδα, άλλοι στα σουβλάκια, άλλοι στις καταδύσεις.

Βέβαια δεν είναι όλα στη ζωή θεμα χρημάτων. Ο χρόνος που χάνεται σε μια απολύτως ανέξοδη ακόμα συνήθεια είναι μεγαλύτερου βαθμού σπατάλη.

Δηλαδή κάποιοι χάνουν χρόνο στην τηλεόραση, κάποιοι στις καφετέριες, κάποιοι στις λαικές αγορές, κάποιοι στα μπλογκς, κάποιοι στα μαγαζιά, κάποιοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, κάποιοι κλεισμένοι σε ψυγεία κρεοπωλείων, κάποιοι στο ψάρεμα, κάποιοι στα συνεργεία, κάποιοι έξω απο δημοτικά σχολεία, κάποιοι σε συναντήσεις έξω απο του μπακάκου, κάποιοι σε αγώνες ταχύτητας, κάποιοι στις κυνομαχίες.

Τι κάνει όμως μια συνήθεια επιβλαβή για τον καθένα? Η υπερβολική ενασχόληση, η κατάχρηση, η υπέρβαση του οριακού σημείου που παύει να είναι κάτι ευχαρίστηση και γίνεται ψυχαναγκασμός.

Η δικιά μου κακή συνήθεια την οποία δε μπορώ να αποχωριστώ είναι η αλλαγή ελαστικών στο αυτοκίνητο. Τουλάχιστο δυο φορές την εβδομάδα αλλάζω όλα τα λάστιχα στο αμάξι μου, τα πίσω με τα μπροστά, το δεξί με το αριστερό, το καλό με τη ρεζέρβα με απώτερο σκοπό να δοκιμάζω την αντοχή και την ποιότητα κατασκευής του γρύλλου μου.

Είμαι πολύ περήφανος για αυτό το γρύλλο. Τον έχω αγοράσει απο τον Παναμά, όταν τον είδα σε ένα παζάρι και τον ερωτεύτηκα. Είναι μαύρος με χρυσό μοχλό. Στους 6 μήνες που τον χρησιμοποιώ με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, μιλάμε για 94% αξιοπιστία.

Ο προηγούμενος γρύλλος μου, που έσπασε μετά απο 2 χρόνια συνεχούς χρήσης, ήταν κυπριακής κατασκευής, με μεταλλικό κορμό. Βέβαια ήθελε λάδωμα συχνότερα και απαιτούσε μεγαλύτερη προσπάθεια στην ανύψωση.

Η χρονομέτρηση της αλλαγής σε διάφορα επίπεδα κλίσης του εδάφους και με διάφορες καιρικές συνθήκες, γίνεται περισσότερο για ιστορικούς και στατιστικούς λόγους, αλλά πάντοτε οι αριθμοί και τα στοιχεία σου δίνουν μια εικόνα του πού βρίσκεσαι και σε βοηθάνε να γίνεσαι καλύτερος.


μια ενδεικτική σελίδα απο τα στατιστικά μου

Παραδέχομαι όμως πως αυτή μου η ενασχόληση με τα λάστιχα αυτοκινήτου μου αποσπάει πολύτιμο χρόνο απο άλλες μου δραστηριότητες και υποχρεώσεις. Ναι, είμαι εξαρτημένος πια. Πιο πολύ το κάνω απο μια αρρωστημένη ανάγκη. Πόσες και πόσες φορές έχω κανονίσει με φίλους να βγω έξω για να ξεκόψω επιτέλους με τα λάστιχα, αλλά τελευταία στιγμή εκεί που έχω βάλει τα καλά μου ρούχα και τα αρώματα, πανικοβάλλομαι, επικαλούμαι μια φτηνή δικαιολογία και τρέχω στο αυτοκίνητο, να λερωθώ απο γράσσα και μουτζούρες, να κάνω αυτό που έχει πάψει πια να με ευχαριστεί αλλά μου δίνει μια αίσθηση αυτοεπιβεβαίωσης, πως τάχα είμαι εξαιρετικός σε κάτι, πως κάνω με μανία κάτι που δεν το χρειάζομαι ούτε με χρειάζεται, που όμως μου παραχωρεί την άδεια να φωνάζω δυνατά στη ζωή πως έχω ακόμα

το δικαίωμα στη διαφορετικότητα,

τη δυνατότητα επιλογής.

30 σχόλια:

eternal_worm είπε...

bale kai to thlefwno sou na allazeis kai to diko mou otan xreiastei.
8a se ba8mologw oxi se posi wra 8a to allaxeis alla poso grigora 8a er8eis !!!!!!!!!

8a apoktisi neo noima h zwi sou!!!!!!!

mithrandir είπε...

Kalorizikon. Ferte ton grullo

Misirlou Oubliez είπε...

Γιατι μπορεις.

Ανώνυμος είπε...

mayto to keimeno ti 8eleis dld twra? na se bgalei kai o patsoureas (motorsport) sthn thleorash na allazeis lastixa se kwloftiagmena amaksia? \m/

satya είπε...

Η ηκανοποιητική επήδοση μου έκανε τη μούρη κρέας.

Βρε δε γ..ιέσαι κι εσύ κι ο γρύλλος σου.....

satya είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Tώρα κατάλαβα γιατί τα ταίριαξες με το κολοκύθι.
Αμόρφωτε ανορθόγραφε.
OCD ε;

Κολοκύθι είπε...

Προφανώς πρόκειται για τις συλλογές που τις κοιτάς στα γεράματα και αναπωλείς φωνάζοντας " κοίτα τι έκανα το άτομο". Μπορεί και όχι βέβαια.

Lex_Luthor06 είπε...

πολύ καλός
θα ερθω σπιτι σου να μου δειξεις ολα τα φυλα του ecxel και μετά έλα στο δικο μου να σου δειξω τους χρόνους από τις φορτίσεις των κινητών μου τα τελευταία 8 χρόνια

lazinio είπε...

fb to mualo einai san tsixla. kollaei.

Mathilde είπε...

"Άλλοι στα στριπτιτζάδικα, άλλοι στη χαρτοπαιξία, άλλοι στο καζίνο, άλλοι στις πουτάνες..."

Είναι σχεδόν ίδια.

Μου θυμίζεις τον μπαμπά μου που για να εξηγήσει κάτι λέει το ένα παράδειγμα μετά το άλλο μέχρι να στερέψει από ιδέες και ξεχνάει τι προσπαθούσε να εξηγήσει αλλά κανείς δεν το καταλαβαίνει γιατί όλοι έχουν σταματήσει να τον ακούνε από πριν.

Α, ήθελα να σου συμπαρασταθώ και να σου πω ότι καταλαβαίνω το πρόβλημά σου.
Κι εγώ είχα κολλήσει έτσι κάποτε με το να τακτοποιώ τα σχολικά μου βιβλία. Πρώτα αλφαβητικά, μετά κατα σειρά προτίμησης του μαθήματος, μετά κατα πάχος, μετά με αλφαβητική σειρά του συγγραφέα (δε βόλευε γιατί είναι πολλοί σε κάθε βιβλιο και δεν ήθελα να αδικήσω κανένα), μετά κατα σειρά προγράμματος, μετά κατα χρώμα κλπ..
Το κοψα όταν σταμάτησα να τα παίρνω μαζί μου στο σχολείο.

Με λίγα λόγια, πάρε λεωφορείο.

Ανώνυμος είπε...

Oλοι οι obsesive compulsive disorder εδω μεσα τριγυρνατε;
ΑΡΡΩΣΤΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Κάνεις και ζυγοσταθμίσεις;

Μα εσύ είσαι θησαυρός!!!

Ανώνυμος είπε...

ρε άσε τα λάστιχα και επένδυσε στα μασάζ λουλούρ

mc είπε...

Θα μποράγεις καλύτερα να τα καταφέρεις στην ξυλεία.
Υ.Γ. Το theme σου τα σπάει or not?

Gogo είπε...

emena me enoxlei to ixitiko!
o katheis ton pono tou!

Fight Back είπε...

eternal worm πριν καλεσεις θα ειμαι εκει. ειδικοτης μου η αλλαγη ελαστικων. πριν με φωναξεις ακομα θα ειμαι εκει, το μυριζομαι εγω το σκασμενο και το φθαρμενο λαστιχο σου λεω..

mithrandir θενκς, οπως λεμε το πριονι?

lemmy χα, πατσουρεας. ψηνομαι και για την εκπομπη με τον εικοσιδυο στο μακεδονια

satya θα εννοεις ο γρηλος.

τανιλα αλλαζει και το κολοκυθι λαστιχα? καλο ατομο, παντα το ελεγα εγω. και αν θες να ξερεις ειμαι πολυ μορφωμενως

Fight Back είπε...

satya ετσι να σβηνουμε τα σχολια, ποιος ξερει τι ειχες γραψει μεσα

κολοκυθι ναι καποια μελλοντικη σεμινα θα με καλεσει και θα μου πει κοιτα τι εκανες μαλακα

lexluthor αμα ερθεις σπιτι θα ετοιμασω ειδικη παρουσιαση στο powerpoint. με ενδιαφερει πολυ και η δικη σου ασχολια παντως με τα κινητα. μπραβο φιλε

lazinio η τσιχλα κολλαει πολυ ασχημα στα μαλλια. (τωρα μου ηρθε μια πρόχειρη εξήγηση γιατί τα μαλλιά μας δεν ξεριζώνονται απο το κεφάλι, αλλά δε θα το πω γιάτι είναι ανοησία)

mathilde αν θες να ξερεις εχω αλλαξει λαστιχα και σε λεωφορειο, νταλικα, τατρα, σταγερ και στο αμαξι της κατερινας σναιντερ.

οσο για την ταξινομηση, παρε εξελ και κανε sort. ειναι πολυ απλο, σου λυνει τα χερια.

τανιλα, χα ολοι οι αρρωστοι οντως εδω μαζευονται

mpampakis ναι περναω και ζαντες, ελατηρια και σουστες με ανεση.
ζυγοσταθμιση μου τη σπαει γιατι εμπλεκεται πολυ μηχανημα στη μεση, ειμαι της χειρονακτικης εργασιας.

argyrenia θες να μου πεις οτι εχεις κανει δηλαδη τετοιο μασαζ?

ampot η ξυλεια ειναι μακροπροθεσμη επενδυση, τα λαστιχα απλο χομπι(τ)

gogo στο θεμα του ηχητικου θα τοποθετηθειτε με ποστ στις προσεχεις μερες. εδω μιλαμε για λαστιχα παρακαλω
:)

Ανώνυμος είπε...

λουλούρ μασάζ (το): ουσ. ενικού αριθμού, γαλλικής προελεύσεως λέξη,λουλούρ μασάζ είναι όταν πραγματοποιείται σύσπαση κοιλιακών από το γέλιο.
Οι πιο άμεσοι τρόποι είναι να παρακολουθήσει κανείς τον παρθενοκυνηγό ή να διαβάσει σχόλια (ΠΡΟΣΟΧΗ, σχόλια, ουχί ποστ πάντα) του Φιχτμπάχιου.

Ου ρε

kabamaru είπε...

anwmale pigaine se kentro apeksartisis twra giati tha se faei auto to diaoli!

Episis auto to intro music pou exeis valei sti selida sou ta spaei.!

[Germanos] είπε...

τι ειναι ρε το μασαζ λουλούρ και γελάνε ολοι οσους ρωτάω ?

Μεχρι και το google εβαλε τα γέλια

[Germanos] είπε...

Ο ορισμος της Αργυρενιας δεν με πολυκαλύπτει!

Τίποτα είπε...

Σίγουρα μιλάμε για λάστιχα;
Αν ναι, να μου το ξεκαθαρίσετε, μπας και φύγει αυτό το σφίξιμο που μ' έπιασε στην καρδιά,διαβάζοντας το κείμενο.

ΥΓ. Αυτά τα στατιστικά...
Ένα μάτι να σε κοιτά την ώρα που αλλάζεις λάστιχα. Το ίδιο που κοιτά κι όσους σε κοιτούν που αλλάζεις λάστιχα και προσπαθούν να μάθουν τα μυστικά της τέχνης σου. Αγχωτικό και για σένα και για τους άλλους. Νομίζω πως θα ανακατευόσουν με τα γράσσα και τις μουτζούρες και χωρίς αυτά. :)

Ανώνυμος είπε...

Wraios man! Endiaferon tropos na ekfraseis th diaforetikotita sou!
Alla me grulo apo Panama? Poios se pianei?

Fight Back είπε...

argyrenia δε ξερεις την τυφλα σου. το λουλουρ (ακου κι εσυ γερμανε που ρωτας) ειναι μασαζ απο το μπαλι που κανουν και καλα στις νυφες πριν το γαμο. αλλα που να ξερεις εσυ γεροντοκορη..

kabamaru θα δαγκασω κανα φυλακα ή καμια νοσοκομα αμα με κλεισουν χωρις λαστιχα και γρυλλο

γερμανε ελπιζω να βοηθησα (κοιτα στην απαντηση προς αργυρενια). αλλα απο την αλλη, που να ξερω εγω. ρωταμε για ποιοτητα ελαστικων και θα σου απαντησω στο λεπτο.

τιποτα,
φυσικα και δεν προκειται για τα λαστιχα. κι εχεις δικιο οσον αφορα τα γρασσα. μερικοι γεννιουνται με δαυτα στα χερια τους

ζαρατουστρα θενκς! χαιρομαι που επιτελους καποιος εκτιμησε τον παναμαδεζικο γρυλλο, που ως γνωστον ειναι ο δευτερος καλυτερος παγκοσμιος μετα τον γρυλο της γης του πυρος.

Iliaxtida είπε...

αν ειναι να σε βοηθησει και στην ορθογραφια,τοτε να το σκεφτεις να αλλαξεις χομπι!! :D

civil είπε...

δεν ήξερα πως υπάρχουν κι άλλα παιδάκια που κρατούν στατιστικά του ό,τι νά'ναι σαν εμένα! Μπράβο παιδιά, να κάνουμε σύλλογο!

Fight Back είπε...

iliaxtida ε ξερεις τωρα, προχειρες σημειωσεις στο ποδι μωρε, που να προσεχεις το γιωτα, το ητα και το υψιλον

civil βεβαια, αν ριξεις μια ματια kai στα κομεντς παραπανω τελικα ειμαστε πολλοι :)

staycool είπε...

φιλε εισαι μορφη σε παω τερμα νομιζα οτι characters σαν κι εσενα υπαρχουν μονο σε βιβλια,....
θαυμαζες καποιον τετοιο χαρκτηρα?
αποκλειεται να μην επηρρεαστηκες
αλλα θαυμαζω ανθρωπους που κανουν ασχολιες που ενας απλος ανθρωπος θα υπερβαριοταν

Fight Back είπε...

staycool εκτος του οτι ειμαι μορφη, μ'αρεσει να μου το λενε κιολας. οποτε θενκς.

κατα τ'αλλα απο βιβλια θαυμαζω το ρασκολνικοφ και το χομπι του να σκοτωνει γριες και να γραφει μετα στατιστικα. τι ? δεν εγινε ετσι?