Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2006

We ´ll always have Paris (Hilton)

Ως γνωστό party animal του διεθνούς jet set, με γνωριμίες Ζάχου Χατζηφωτίου, τρόπους Ζαμπούνη και sex appeal Αλιάγα, χτες το βράδυ έκατσα σπίτι και μιζέριασα.

Έψαξα την πλούσια δισκοθήκη μου απο dvd κυριακάτικων εφημερίδων και ανάμεσα σε ταινίες του Όμηρου Ευστρατιάδη (με Ελένη Φιλίνη) και του Federico Fellini, ξεχώρισα την αισθησιακή ταινία "Paris Hilton - μια νύχτα μαζί της".

Νοστάλγησα για λίγο τις στιγμές που καθόμασταν μαζί στη βίλα της στο Bel Air της California και μοιραζόμασταν τα κοινά μας πάθη για το σεξ, τα ναρκωτικά και τον Παναθηναικό. Πόσο κοντά είχαμε έρθει (φράση reality) και τι λάθος έκανα όταν εκείνο το απόγευμα του Απριλίου του 2005 την έφερα ινκόγκνιτο στη Λεωφόρο να παρακολουθήσουμε το Παο-Άρης: 0-0. Αυτή ήταν και η αρχή του τέλους μας. Απο τότε πέσανε σαν τα κοράκια Νιάρχος και Λάτσης και μου τη θαμπώσανε με τα κότερα και τα τάνκερς τους.

Έπαιξα το dvd και δε σας το κρύβω οτι την έπαιξα κιόλας.

Και κάθε φορά που τελείωνε και πέφτανε οι τίτλοι τέλους, εμφανιζότανε μπροστά μου σαν οπτασία και την άκουγα να μου λέει "Play it once, George, for old time´s sake¨. Και play it again και δώστου ξανά. Και την έπαιξα 12 φορές. Ευτυχώς στο γυμνάσιο, ο συμμαθητής μας ο Ντατζό, μας είχε προειδοποιήσει οτι στις 13 φορές πεθαίνεις. Μέτρησα σωστά και έμεινα ζωντανός.

Αδύναμος και κατάκοπος πλέον σκέφτηκα οτι την επομένη παίζαμε μπάλα. Κι ο Ροναλντίνιο είχε "σκοράρει" 8 φορές σε μία νύχτα με μία στριπτιτζού αλλά αυτό δεν επηρέασε την απόδοση του.

Αποκοιμήθηκα και ονειρεύτηκα ενα φρικιαστικό ασπρόμαυρο εφιάλτη. Σκυλάκι τσιουάουα με δόντια ροναλντίνιο να γαβγίζει μπροστά στα μούτρα μου, ενώ τριγύρω μου περνούσαν τα οχήματα της Γκεστάπο. Θα το σκοτώσω, είπα.
"Θα το σκοτώσει", "Τον σκότωσε", "Τον είχε σκοτώσει", απάντησαν οι συντελεστές του "Της Αγάπης Μαχαιριά". Έβαλα τα χέρια μου γύρω απο το λαιμό του να το πνίξω αλλά δεν άξιζε τον κόπο. Χαλάρωσε, μην το κάνεις, σκέφτηκα.

Ξύπνησα αηδιασμένος. Το pc είχε ανοίξει μόνο του και είχε συνδεθεί στην ιστοσελίδα του εθνικού μας σταρ. Το τελευταίο κομμάτι του πάζλ είχε συμπληρωθεί. Αποφάσισα να τη βάλω αρχική σελίδα και wallpaper.

Εθνικέ σταρ, i think this is the beggining of a beautiful friendship.

6 σχόλια:

pascal είπε...

Μπράβο ρε μάγκα. Ωραίος. Πάω να σε βάλω στα links μου.

Fight Back είπε...

Copig, δεν ήξερα, έμαθα όμως.
Την άλλη φορά που γιοί μεγαλοεφοπλιστών μου κλέψουν την δισεκατομυριούχο απόγονο τραγουδίστρια-ηθοποιό-συγγραφέα ερωμένη μου, θα ξέρω πως ν'αντιδράσω.

Pascal, τιμή μου.

Misirlou Oubliez είπε...

Νομιζω πως σε αγαπω, ναουμ

Fight Back είπε...

Misirlou έλα τώρα. Αγάπη, παρωχημένο συναίσθημα

Lex_Luthor06 είπε...

χαχαχαχα
ωραίος ρε φίλε.

Καλη αρχή.

:-D

nkarakasis είπε...

ααα ! εδώ τα χαλάμε !

click

Πάρτην την πάρτην πίσω γιατί θα φάμε τα ip μας!. Τυχαία έπεσα σε αυτό το post και τυχαία θα σε φορμάρει ο υιός μου !! Εκείνη την εποχή, η πάρτην είχε μάτια μόνο για μένα!! Αφού ήθελε να μου γράψει το ξενοδοχείο και της είπα ότι δεν είναι σωστό να γράφεις στους τοίχους ..

κάτσε το 2006 έγινε αυτό ; α καλά σε συγχωρώ τότες .. καλή αρχή ..

ΥΣ. Στα 13 τυφλώνεσαι δεν πεθαίνεις, στα 12 αρχίζεις και γράφεις σε blog ακατάσχετα.. εγω πως κατάντησα έτσι νομίζεις ;
στα 10 νομίζεις ότι έχεις γκόμενα την πορνοσταρ και στα 11 έχεις και παιδί μαζί της ... Παύλο τον λένε ..