Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Σπασμένος Καθρέφτης

Κατέβηκα το απόγευμα στο υπερπολυτελές αυτοκίνητο μου και με έκπληξη διαπιστωσα οτι ο αριστερός καθρέφτης είχε θρυμματιστεί.
O tempora, o mores!

Έχοντας χρησιμοποιήσει όλα τα κινηματογραφικά κλισέ σε προηγούμενο post, μετά βιας κρατιέμαι να κάνω μια αναφορά σε Μπέργκμαν – «Μέσα απο το σπασμένο καθρέφτη», ή έστω σε κάποιον Ταρκόφσκι ρε παιδί μου.

Μόλις το μεσημέρι παρακολουθούσα με ενδιαφέρον τη μετακόμιση μιας οικογένειας στην απέναντι πολυκατοικία και φανταζόμουν πως σίγουρα μαζί με τις κούτες και τα έπιπλα τους φέρανε στη γειτονιά και τα 3 αυτοκίνητα τους.
Ίσως ένα απο αυτά να έκανε τη ζημνιά. Σίγουρα ο ένας απο τους χιλιάδες οδηγούς που περνούν κάθε μέρα έξω απο το σπίτι μου, το πήρε στραβά και μετά επιτάχυνε για να μην τον δει κανείς. Είμαι όμως βέβαιος οτι μέχρι να φτάσει στο σπίτι του τράκαρε, μπορεί και να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση αυτή τη στιγμή.
Κι αν τη γλυτώσεις τώρα ατζαμή οδηγέ, μάθε πως ο σπασμένος καθρέφτης φέρνει 7 χρόνια γρουσουζιά.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Φιχτμπάχιε, όλα ξεκίνησαν από ένα search που ξέφυγε από τα σχόλια σου, του λατρεμένου, γλυκού πυγμαχάκου Mike Zampidi. Από τότε λοιπόν έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα κείμενα σου και σου γράφω για να στο γνωστοποιήσω και να σε ευχαριστήσω για την ψυχαγωγία και τους προβληματισμούς που μου προσέφερες. Ναι, δεν ήξερα τι εστί Blogger αλλά έμαθα! Δυστυχώς υπάρχουν σαν εμένα μπόλικοι.
Συνέχισε δυνατά!